maandag 12 januari 2015

My career notes

Nu ik mij al enige tijd verdiep in solliciteren nieuwe stijl, kom ik soms bij handige tools uit. Zo kwam ik op bol.com het boekje 'my career notes' tegen. 

My Career Notes is een zakelijk notitieboek met vele voorgedrukte lijstjes om zelf in te vullen. Dit boekje helpt je met jezelf te ontdekken. In het hoofdstuk 'over mij' kun je noteren wat je goede voornemens zijn, je drijfveren, je voorbeelden, waar je energie van krijgt etc. Waar wil je over vijf jaar staan? Wat zijn je prioriteiten? Wat zijn je sterke punten? En wat zijn je uitdagingen de komende tijd? Sterke punten, cursussen en opleidingen die je nog wil volgen. Hierdoor word je je bewuster van je werkzaamheden. Naast je eigen lijstjes om in te vullen vind je waardevolle quotes, een interview met jezelf, een kleine test om je huidige werk te beoordelen en ook vele tips over onder andere (time)management, lichaamstaal, mindmappen, onderhandelen, presenteren en social media in je carrière gebruiken.

Door dit boekje naar je eigen IK- persoon in te vullen, kun je het als een goede basis gebruiken voor je cv. De moeite waard om het aan te schaffen dus! Het boekje kost €14,95 en is verkrijgbaar bij bol.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten